Siapa Yang Berbohong Ni....Saya Tak Pernah Beritahu Dr M - Pandikar

KOTA KINABALU: Tan Sri Pandikar Amin Mulia menafikan pernah memberitahu Tun Dr Mahathir Mohamad bahawa beliau mahu meletak jawatan sebagai Speaker Dewan Negara.

Pandikar berkata, beliau hanya memberitahu perasaan kecewanya ketika persidangan Dewan Rakyat yang lebih menumpukan isu-isu kecil sebaliknya perkara lebih penting diabaikan.

"Saya tidak pernah cakap saya mahu meletak jawatan," kata Pandikar.

Bagaimanapun, beliau mengakui ada menemui Dr Mahathir bercakap mengenai keadaan politik semasa di negara ini.

"Saya bukan bermaksud tidak menghormatinya. Apa yang saya ingin katakan adalah bahawa saya tidak meletak jawatan dan akan mempengerusikan sidang Parlimen esok (Isnin)," kata Pandikar ketika ditemui pemberita di Kota Belud pada Ahad.

Pandikar juga enggan mengulas sama ada beliau telah mengutus surat kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tentang hasratnya untuk meletak jawatan Speaker.

"Jika saya menghantar sebarang surat, ia melibatkan saya dan Perdana Menteri dan tidak melibatkan orang lain," kata Pandikar.

Lewat Sabtu, Pandikar mengeluarkan kenyataan menafikan dakwaan Dr Mahathir berkaitan perletakan jawatannya sebagai Speaker Dewan Negara.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana