Pendakwah terkenal cedera ditetak di kepala

KUALA LUMPUR - Seorang pensyarah dan juga pendakwah terkenal cedera di kepala akibat ditetak penjenayah setelah sanggup bergadai nyawa demi menyelamatkan isterinya dirompak di hadapan rumah mangsa di Taman Batu Muda, di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.15 pagi,  isteri mangsa sedang bersembang dengan jiran, tiba-tiba datang sebuah motosikal jenis Kawasaki 150RR yang dinaiki dua lelaki.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner R Munusamy berkata, pembonceng motosikal itu turun dan menuju ke arah isteri mangsa yang berada di halaman rumah.

“Penjenayah itu memasuki pintu pagar yang tidak di kunci, suaminya yang berada di dalam rumah menyedari suspek berjalan ke arah isterinya bertindak  menyelamatkan isterinya.

“Berlaku pergelutan antara mereka, sebelum suspek berkenaan menetak kepala mangsa. Suspek merampas gelang tangan isteri mangsa, sebelum melarikan diri,” katanya.

Beliau berkata, mangsa yang cedera di hantar ke Hospital Selayang untuk rawatan.

“Keadaan mangsa yang berusia 61 tahun itu stabil setelah menerima lapan jahitan, kepala mangsa turut retak pada sebelah kiri,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana