PAS BUNGKUS AWAL DIROMPIN !!!

Tinggal lagi beberapa minit sebelum pintu Pusat Daerah Mengundi (PDM) bagi Pilihan Raya Parlimen Rompin akan ditutup, jentera PAS dilihat semakin bertambah lesu dan lemah.
Malah ada juga beberapa pondok panas yang dibuka sejak awal pagi tadi sudah mula kelihatan lengang dan tidak berpenghuni. Dah jadi macam pondok berhantu pulak dah gayanya.
Sehingga jam 4 petang tadi, pihak SPR melaporkan jumlah yang keluar mengundi yang dicatat setakat ini adalah sebanyak 72.88 peratus atau seramai 38,843 orang pengundi selesai menjalankan tugas mereka.

Kadar yang dilihat semakin perlahan itu mungkin diakibatkan hujan lebat yang turun dibeberapa kawasan sekitar Parlimen Rompin menyukarkan pengundi untuk keluar menunaikan tanggungjawab.
Walaubagaimana pun, jentera Barisan Nasional dilihat tetap bertungkus lumus menjalankan tugas masing - masing bagi memastikan semua pengundi selesai menjalankan amanah mereka. Jadi, tak heran la kalau ada jentera - jentera PAS yang dah mula bungkus balik!!!

Seramai 53,294 pengundi layak mengundi pada pilihan raya kecil itu meliputi 52,744 pengundi biasa manakala 545 pemilih awal yang sudah menunaikan tanggungjawab 30 April lalu dan lima pengundi tidak hadir luar negara.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana