MEmang BARUA Pun.....Sokong Kit Siang, Khalid Samad Tak Kisah Digelar Barua

KUALA LUMPUR 18 Mei - Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad menyatakan dirinya tidak kisah digelar barua sekiranya itu gelaran baginya yang mempertahankan Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang berhubung isu ceramah hudud di Kelantan.

Khalid yang rapat dengan ramai pemimpin DAP menegaskan, beliau tidak meminta keredhaan kumpulan yang menggelarkannya barua tetapi meminta keredhaan daripada Allah.

“Ya, saya tahu dan faham bahawa saya akan turut ‘dibaruakan’ atas sebab tulisan saya ini. Biarkan. Golongan yang tiada hujjah akan menggunakan pendekatan caci maki.

“Biasalah. Kalau sudah akhlak mereka begitu, memang tidak mampu saya katakan apa-apa. Namun bukan keredhaan mereka yang saya inginkan pun, maka ada saya kisah?" katanya lapor Malaysiakini.

Beliau hari ini mempertahankan ucapan Lim pada 10 Mei lalu di Kota Bahru yang didakwa menghina hudud dan Islam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana