Lau Weng San Tidak Percaya @AzminAli - Tidak Mahu Melayu Terajui GLC?

Nampaknya DAP dah nampak kelemahan pentadbiran Azmin. Kini mereka sudah mula menyusun strategi 'membunuh' Azmin yang dilihat agak memberi muka kepada orang PAS di Selangor.

Kini Lau Weng San mengorak langkah pertama untuk memburukkan keadaan dengan beberapa siri pendedahan dan desakan. Jika desakan itu berjaya maka terbukti DAP menguasai Pakatan adalah satu kebenaran.

Lau Weng San baru-baru ini sibuk membuka kotak cari maklumat untuk dedahkan syarikat-syarikat GLC dibawah Kerajaan Negeri Selangor. Atas sebab apa? Apakah DAP sudah tidak mahu ada orang melayu menerajui GLC Selangor?

Dengar dan amati kata-kata dari Lau Weng San. Kita tunggu dan lihat. Apakah Azmin akan mendiamkan diri atau dia ada kaedah tersendiri untuk patahkan serangan pihak DAP Selangor?

Mungkin juga ini adalah 'bargain' daripada Wan Azizah yang akan menuruti segala kehendak DAP dengan syarat dia mahu Azmin 'diikat dan ditelanjangkan' sebelum PRU 14.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana