Kakitangan Gereja Mahu Jamin Model Separuh Bogel di Petaling Street

Model separuh bogel, Persana Avril Sollunda yang dibawa ke Penjara Wanita Kajang kelmarin selepas tiada individu tampil membayar wang ikat jaminnya kerana melakukan perbuatan lucah di tempat awam dilapor akan diikat jamin oleh kakitangan sebuah gereja.

Laporan Kosmo! menyebut, menurut sumber, kakitangan sebuah gereja terletak di ibu kota tersebut akan hadir ke Mahkamah Majistret hari ini bagi menjamin wanita tersebut daripada terus meringkuk dalam penjara.

Bagaimanapun menurut sumber tersebut, identiti kakitangan gereja yang mahu membantu wanita itu masih belum dapat dikenal pasti.

Persana Avril atau nama pentasnya Shana Avril dihadapkan ke mahkamah sama kelmarin atas tuduhan melakukan perbuatan lucah di tempat awam di Jalan Petaling, Dang Wangi di sini pada 23 April lalu.

Wanita itu mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Zura Syazween Hamizan.

Mahkamah bagaimanapun tidak menawarkan sebarang jumlah wang jaminan memandangkan tiada individu yang tampil untuk membayar wang ikat jaminnya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana