Ini Buatkan Pemimpinan PKR Marah BEbbbb....'Jangan Pilih Wan Azizah' - Ahli PKR Selangor

BUKIT MERTAJAM: Seramai 30 individu yang mendakwa sebagai ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor mengadakan protes untuk menggesa pengundi Pilihan Raya kecil (PRK) Parlimen Permatang Pauh supaya tidak memilih Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail pada 7 Mei ini.

Presiden Suara Akar Umbi Keadilan, Mazli Saring berkata, pengundi di Permatang Pauh tidak sepatutnya memilih Wan Azizah yang pernah berkata bahawa beliau perlu menjaga cucu ketika mengosongkan kerusi parlimen itu pada 2008.

"Kenapa mereka tidak memilih nama lain di Permatang Pauh? Dia telah dilantik sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang.

"Kami yang terdiri daripada ahli akar umbi merasakan bahawa presiden PKR ini sedang bertanding untuk jawatan Ketua Pembangkang di Parlimen," katanya pada sidang media di Pusat Komersial Permatang Pauh di sini pada Ahad.

Mazli menambah, Wan Azizzah sepatutnya memberi perhatian dalam menyelesaikan masalah dalaman parti itu yang masih berlarutan.

Dalam perkembangan sama, Pertubuhan Minda dan Kesedaran Sosial mendakwa pihaknya bersama bekas ahli DAP akan bertemu pengundi bagi menghalang mereka untuk memilih pakatan rakyat.

"Jani-janji memang sedap didengar, tetapi bila kamu menyoal mereka, kamu akan disaman. Saya menggesa pengundi untuk memilih parti yang mampu mendengar rintihan mereka," katanya pengerusinya, Ramesh Rao.

Jelasnya, seramai 11 ahli pertubuhan itu telah menerima writ saman selepas mereka menyoal perbelanjaan parti itu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana