GUAN ENG TAWAR RUMAH MAMPU MILIK UNTUK RAKYAT MISKIN BERNILAI RM300 RIBU !!!

Apakah semuanya ini? Eh! Takpe la, apa saja kerajaan Pulau Pinang dibawah kekuasaan racist Tokong Guan Eng buat takde siapa pun marah, malah nampak gayanya PAS dan PKR pun menyepikan diri. Rumah murah kat Penang atau yang dipanggil mampu milik untuk rakyat dibuat pada harga 300 ribu.

Cuba la kalau tempat DAP ni kerajaan BN yang buat, aku yakin dan pasti bukan saja puak fuckatan tetapi ahlul UMNO sendiri akan berdemo dan maki hamun dari Pm hingga la ke Menteri. Betul tak? Puak Red Bean Army pulak pasti dah melalak, bawak satu propaganda tahap babi punya, mereka kata apa saja fuckatan buat tak sedasyat Najib dengan 1MDBnya dan GSTnya.

Apa dah jadi dengan rakyat Malaysia ni? Kita dedahkan apa saja yang tak betul tak kira la dari pihak kerajaan mahupun dari puak pembangkang, SALAH TETAP SALAH!

Kalau korang nak bising pasal 1MDB tu, tunggulah hingga keluar keputusan dari Audit Negara dan PAC. Kalau ada yang tak betul kita sendiri akan mintak supaya tindakan diambil. SO sekarang ni bagi aku mereka ni INNOCENT UNTIL PROVEN GUILTY!

So bukak mata dan tengok kebobrokan yang sedang berlaku di Penang beb. Mampu ke orang melayu nak beli rumah berjumlah 300 ghibu henget ni? Dan telah terbukti dalam surat diatas tu, daripada 33 yang memohon hanya seorang saja melayu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana