Guan Eng hendak bantu pelarian Rohingya.... jangan harap..!!!!

Hudud pun dia bantah, inikan pula membantu orang Islam.... hanya orang Islam di PP PKR dan PAS yang kurang akal saja bantu serah undi pada cina DAP ini...

TIADA TANAH SESUAI TEMPATKAN PELARIAN ROHINGYA - GUAN ENG

PULAU PINANG 24 Mei – Kerajaan DAP Pulau Pinang seolah-olah kurang senang dengan cadangan menjadikan negeri ini sebagai lokasi penempatan sementara pela­rian Rohingya selepas mendakwa tidak mempunyai kawasan sesuai untuk berbuat demikian.

Meskipun secara dasarnya sedia bekerjasama dengan Kerajaan Pusat berhubung perkara itu, Ketua Menteri, Lim Gua Eng berkata, kawasan yang akan dijadikan penempatan merupakan masalah utama yang perlu diselesaikan terlebih dahulu.

Dalam hal ini katanya, Kerajaan Persekutuan mungkin mempunyai tanah atau bangunan yang sesuai dan boleh digunakan untuk menjadi penem­patan mangsa etnik berkenaan yang menjadi mangsa pemerdagangan manusia.

“Apa yang mengejutkan, kerajaan nege­ri langsung tidak dimaklumkan tentang perkembangan pelarian Rohingya yang mahu ditempatkan di negeri ini dan saya serahkan kepada Kerajaan Persekutuan untuk mengatasinya,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana