Dr Mahathir dakwa Pandikar sudah letak jawatan Speaker Dewan Rakyat...

Betul ke?...Ini yang menjadi tandatanya bila Tun Dr Mahathir Mohamad dakwa Speaker Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia sudah letak jawatan.

Tanpa beri sebabnya,bekas Perdana Menteri itu kata pada satu ceramah di Ipoh petang Sabtu bahawa Pandikar ada datang jumpanya dan beritahu tidak mahu lagi jadi Speaker.

Pandikar menjadi Speaker sejak April 2008 mengantikan Tan Sri Ramli Ngah Talib.

Sebelum itu tokoh politik dari Sabah ini ialah Menteri Di Jabatan Perdana Menteri.

Dr Mahathir memberitahu mengenai Pandikar semasa menjawab soalan hadirin bolehkah Dewan Rakyat singkir Perdana Menteri Datuk Seri Najib menerusi undi tidak percaya.

Sementara itu kalangan pegawai di Parlimen dikatakan tidak tahu menahu mengenai kisah Pandikar dikatakan sudah letak jawatan.

Malah menurut salah seorang dari mereka segala urusan untuk Pandikar menjalankan tugas seperti biasa pada sidang Parlimen mulai Isnin ini berjalan seperti biasa.

Sehingga berita ini ditulis awal Sabtu malam,Pandikar sendiri belum dapat dihubungi untuk mengesahkan apa yang dikata oleh Dr Mahathir itu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana