DIMANA MARUAH PAS? APA LAGI YG PAS TUNGGU DLM PAKATAN..ASYIK DIHINA SEPANJANG MASA.

1.Persetujuan penggunaan kalimah ALLAH oleh bukan Islam dipersetujui PKR dan PAS dengan ditandatangani Hadi Awang sendiri.Justeru itu PAS dan PKR telah tunduk kpd DAP dalam isu menghina maruah Islam. Maka ini merupakan titik tolak sebagai kayu pengukur Islam di mata pihak pembangkang. Walhal Dato Haron Din tidak bersetuju dgn tindakan tersebut.

2.PAS diam apabila Leiking (PKR) senada dgn Lim Kit Siang menyelar & pertikaikan kandungan khutbah yang disediakan Jakim.

3.PAS dan JHEAIPP akur kpd tgn ghaib dan mengeluarkan arahan larangan amalan bacaan al-Quran yg dikatakan mengganggu orang lain di dalam dan luar masjid sedangkan amalan ini sudah berpuluh tahun diamalkan.

4..LKS menyindir,menekan dan mengutuk HADI mengenai Hudud PAS kerana menurut LKS di Jordan dan Mesir tidak ada hukum Hudud walaupun 95% muslim.

5. PAS masih mempercayai DAP walhal pd 5 Mei 2011 bertempat di Hotel Red Rock, Jalan Macalister, Pulau Pinang MP Jelutong Jeff Ooi telah menganjurkan sebuah majlis makan malam dimana pastor pastor Kristian yang giat terlibat dalam aktiviti pendakwahan Kristian di Sarawak, telah dijemput sama dan mereka berbaiah akan naikkan Kristian sebagai ugama rasmi Malaysia dan Penganut Kristian akan jadi PM. ADUN-ADUN DAP Sarawak, Chong Chieng (Kota Sentosa), Violet Yong Wui-Wui (Pending), Chew Chiu Sing (Kidurong), Christina Chew Wang See (Batu Kawa), Wong King Wei (Padungan) dan Ling Sie Kiong (Piasau) turut hadir dan semua berada di Pulau Pinang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana