Ada Pembohongan Dalam Kempen PKR Di ‪#‎PRKPermatangPauh‬ ?

Kalau diperhatikan kempen PKR di Permatang Pauh pasti akan ada yang perasan calon Wan Azizah ni banyak berlakon.

Kejap-kejap buat-buat beli barang lah ,, pastu aksi atas motor lah , tu belum kira yang goyang-goyang kipas walaupun cuaca kat atas punya la redup !!

Tapi biasalah sekarang ni la kena berlakon bagai sebab pengalaman sebelum ni bila menang bayang pun tak nampak...Sibuk politik !!!

Apa pun pendedahan di bawah merungkai segala-galanya dan lakonan penuh aksi itu rupa-rupanya ada agenda tersirat !

Hari ini Barisan Nasional mengumumkan Manifesto untuk PRK Permatang Pauh. Ianya merangkumi beberapa aspek untuk kesejahteraan rakyat parlimen tersebut seperti ekonomi, pendidikan, kesihatan, kesejahteraan rakyat luar bandar, keselamatan dan pembangunan komuniti.Baca Sini

Kesungguhan BN untuk menambahbaik taraf dan kesejahteraan rakyat Permatang Pauh ternyata jauh berbeza dengan PKR yang lebih menonjolkan calon wakil suami jika dibandingkan dengan wakil rakyat untuk calon BN.

Dan sekarang, jentera PKR telah mengedarkan satu buku yang bukan menceritakan niat dan usaha mereka untuk membantu rakyat Permatang Pauh tetapi tentang suami calon yang kononnya dizalimi kerana dipenjarakan.
 cakap tak boleh pakai lah geng geng PKR ni.....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana