WAN AZIZAH MENGGELUPOR TAKUT KALAH DI PERMATANG PAUH!!!

kerana takut kalah dalam Pilihan Raya Parlimen Permatang Pauh yang bakal diadakan tak berapa lama lagi membuatkan Si Wan Azizah tu dilihat semakin menggelupor tak tentu arah.

Takut jadi macam nasib yang menimpa puak - puak DAPigs di Teluk Intan sebelum ini membuatkan Si Wan Azizah tu lebih berhati - hati. Maka sebab itulah dia dilihat cuba nak merayu supaya mereka tak bergaduh sesama sendiri.

Soalnya, kenapa baru sekarang baru Si Wan Azizah tu nak bersuara? Kenapa sebelum ini dia buat - buat tak peduli dengan krisis yang melanda puak - puak Pakatan Haramjadah tu secara terang - terangan?

Baru hari ini dia nak ingatkan pemimpin - pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu untuk memberikan perhatian terhadap agenda membela nasib rakyat diperingkat bawahan?

Bukan ke selama hari ini, dia jugak yang cuba nak mengheret rakyat dalam agenda peribadi yang melibatkan suaminya sendiri? Bukan ke dia jugak yang meminggirkan Kebajikan Rakyat secara terbuka?

Barang perlu diingatkan! Kes liwat Si Ketua Penipu tu adalah kes peribadi. Ianya tidak ada sebarang kaitan lansung dengan rakyat. Tapi kenapa keluarga Si Wan Azizah tu beria - ia nak heret rakyat untuk turut serta?

Dan apa yang lebih menghairankan kita ialah, kenapa pulak Si Wan Azizah tu dilihat sibuk sangat nak masuk campur dalam masalah orang lain walhal masalah dalaman parti dia sendiri pun tak mampu nak diselesaikan?

Sehingga hari ini, perpecahan didalam kepimpinan PKR itu sendiri pun masih lagi tidak dapat diselesaikan secara berhemah. Itu pun Si Wan Azizah tu sendiri tak dapat nak selesaikan.

Perpecahan didalam PKR tu sendiri pun masih boleh dilihat dengan jelas. Terutama sekali sewaktu Pilihan Raya Kecil Parlimen Permatang Pauh bakal menjelang tidak berapa lama lagi.

Perkara itu semua orang pun boleh lihat dengan jelas. Tapi, takkan la Si Wan Azizah selaku Presiden PKR tu sendiri pun tak nampak apa yang sedang berlaku? Takkan la dia buta sangat!!!

Kesimpulannya, tak usah la Si Wan Azizah tu nak sibuk masuk campur dalam urusan orang lain. Adalah lebih baik untuk dia selesaikan dulu urusan rumah tangga dia supaya jangan bercelaru tak tentu arah!!! Jangan nanti, yang dikejar tak dapat yang dikendong pulak berterabur!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana