Minta MAaf Lah Kalau PKR Nak Bagi......Mat Sabu Nafi Tanding PRK Permatang Pauh

Ingat melantik Mat Sabu menjadi pengarah Jentera Pilihanraya PAS di Permatang PAuh untuk menarik Ahli PAS...Minta Maaf lah...Ini kali lah.Presiden PAS disaman berjuta juta ringgit oleh Ahli PKR...apa ceritanya?Sedarlah...wahai AHli PAS jangan mudah tertipu oleh PKR lagi.

KUALA LUMPUR: Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu menafikan beliau akan bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Permatang Pauh yang akan datang.
"Itu kerusi Keadilan dan kami akan memberikan sokongan 100 peratus kepada mereka," katanya kepada pemberita pada sidang media #BatalGST di sini Isnin.

Mohamad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu merupakan pengarah jentera pilihan raya PAS Permatang Pauh.

Sebuah blog pro Pakatan Rakyat mencadangkan agar Mat Sabu bertanding di kerusi tersebut dan bukannya Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Kerusi tersebut diisytiharkan kosong selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim hilang kelayakan sebagai Ahli Parlimen.

Speaker Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia pada Rabu berkata beliau menerima surat pemakluman Lembaga Pengampunan menolak petisyen diraja yang dipohon keluarga Anwar.
Mat Sabu bagaimanapun berkata PAS akan bertanding di PRK Rompin yang kosong berikutan kematian Tan Sri Dr Jamaluddin Jarjis dalam nahas helikopter yang terhempas, Sabtu lalu.

Kami berharap Pakatan Rakyat akan memberi sokongan kepada kami dalam PRK itu," katanya.

Mengenai jawatan Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu berkata beliau masih membuat sebarang keputusan berhubung perkara itu.

"Mungkin dalam tempoh dua minggu lagi," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana