BILA PENCACAI LEBIH PERCAYAKAN SI FASIK PEMBAWA BERITA...

Benarlah Firman Allah bahawa tanda-tanda kiamat dah dekat adalah apabila fitnah menjadi semakin melata hingga membingungkan manusia.

Ketika itu Dajjal menjadi semakin berkuasa dan mampu menyebabkan orang lain terpana dengan cerita-cerita bohong yang tidak sahih asal-usulnya.

Dajjal akan lebih berkuasa apabila terdapat segelintir umat Islam sendiri yang mengaku diri mereka sebagai  beriman tetapi turut menjadi kayu-kayu api menyemarakkan lagi fitnah tersebut.

Samalah juga dengan fitnah yang ditimpakan kepada Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani; Datuk Seri Ismail Sabri Yaakub.

Sumpah Laknat

Sebagai umat Islam, jalan terakhir untuk membersihkan diri mereka dari tuduhan fitnah ke atas diri mereka adalah dengan cara bersumpah dengan nama Allah.

Ketika bersumpah itu nasibnya diserahkan sepenuhnya kepada Allah s.w.t kerana Dialah yang akan menghakimi seseorang itu.

Tetapi puak-puak Dajjal laknatullah terutamanya Sabah Daily Express yang ditulis seorang kafirin berjiwa Dajjal bernama Tracy Patrick menulis kononnya Ismail Sabri mengatakan sebaliknya.
Tak perlu nak tanya apa motif si Dajjal kafirin ini memfitnah sedemikian rupa.

Semuanya ada kaitan dengan puak pembangkang terutamanya Jeffry Kitingan dan Dorris Jones melalui gerakan Sabah Sarawak Keluar Malaysia (SSKM) yang begitu anti dengan pemimpin UMNO, Melayu dan Islam.

Berita Lebih Lanjut...Kat SINI

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana