Sejuta Tanda-Tangan Pulak Dah … !!! Orang GIler Saja MEngikut Nurul Izzah Ni

Entah apa kebenda Ahli Parlimen berstatus janda ini hendak lakukan. Kesian Parlimen Lembah Pantai yg terbiar kerana Nurul Izzah sibuk menguruskan kes papanya yg telah selamat menghuni Penjara Sungai Buloh kerana meliwat.

Inilah jadinya bila tanggungjawab dan tugas tidak dapat diasingkan dengan masalah peribadi. Beliau lebih sibuk hal keluarga dari menguruskan masalah pengundi. Siapa lelaki di sebelah tu? Calon suami baru ke? Sudah2lah Nurul weiii …. rumahtangga tak terurus hingga bercerai berai. Anak2 terbiar tanpa perhatian. Tanggungjawab Ahli Parlimen kepada Rakyat tak ada apa yg dibuat, malah dia sentiasa bergelumang dengan politik keluarga.

Terbaru, janda terlajak vangang ini telah mengumumkan satu lagi projek untuk papanya - "Sejuta Tandatangan Bebaskan Anwar". Persoalannya, kalau dapat 100 juta tandatangan sekalipun, bolehkah mengubah keputusan Hakim Mahkamah Persekutuan membebaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat?

Mungkin beliau pun tahu sejuta tandatangan tidak dapat mengubah apa2. Cuma apa yg dia mahu adalah negara menjadi kucar kacir dengan tindakan yg telah dan akan beliau ambil sehingga pelabur takut untuk datang ke Malaysia. Begitulah mudahnya undang2 negara dipermainkan.

Lepas ni semua banduan & pesalah di dalam penjara seuruh Malaysia pun boleh suruh keluarga masing2 minta tandatangan orang ramai untuk bebaskan mereka. Maka akan jadilah Malaysia sebuah negara yg porak-peranda … orang boleh membunuh, merogol, meliwat, merompak sesuka hati sebab dijamin akan terlepas dari hukuman hanya dgn mendapat banyak tandatangan.

Apa guna ada polis & mahkamah kalau sewenang2nya tuntutan manusia bodoh di atas dipenuhi? Sudah2 le merosakkan Negara ... korang pecacai2 akal kontot pembangkang ni dah tak ada kerja lain ke? Menyokong peliwat itu satu dosa, bertaubatlah weiii !!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana