PERMOHONAN DITOLAK, NURUL IZZAH MENGAMUK!!!

Makin meroyan la puak - puak Pakatan Haramjadah tu dibuatnya bila diorang dengar berita ni. Ada jugak dikalangan diorang nanti yang akan berguling - guling atas jalan raya.

Tapi, kalau diorang meroyan pun, apa nak heran ye tak. Tahap mentaliti diorang tu pun macam la kita tak tau. Kalau diorang tu nak dibandingkan dengan budak sekolah tadika pun tak layak.

Lepas ni, tuduhan apa pulak yang diorang akan lemparkan terhadap keputusan yang dimaklumkan oleh Peguam Si Ketua Penipu tu? Adakah diorang akan buat tuduhan yang sama?

Berani ke Si Nurul Izzah tu bangkitkan isu seperti mana yang pernah dibuat sebelum ini terhadap sistem Kehakiman Negara dan membuat tuduhan kepada keputusan yang telah dibuat?

Adakah Si Nurul Izzah tu berani nak membuat dakwaan kononnya keputusan yang dibuat menganiayai dan menzalimi rakyat sedangkan kes Si Ketua Penipu tu takde kaitan lansung dengan mereka?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana