PELIK DAN MISTERI SUMBER DUIT BIAYAI KELUARGA SIRUL KE AUSTRALIA ?

 Selepas gagal telesidang live dengan Sirul , Mr Bean Mahfuz terus gigih berusaha dan kali ini plan beliau  untuk mencari publisiti dan cover balik temberang isu Sirul dengan membawa ibunya ke Australia .

Mahfuz dan Dr Azman berkata misi membawa ibu sirul  ini adalah kemanusian bukannya bermotifkan politik .

 Cukup -cukup la nak menipu dan kalau benar mereka   tiada motif politik , PAS dicabar membawa keluarga  rakyat Malaysia yang menjadi mangsa penipuan  kaldai dadah di luar negara kerana sudah tentunya mereka pun rindu anaknya  sepertimana   ibu Sirul .

Sebenarnya  titik perjuangan Mahfuz Omar ialah ke arah mahu Sirul mendedahkan siapa yang mengarahkan beliau membunuh Altantuya.

Mengapa Mahfuz begitu berazam memainkan semula  isu ini?

Kerana mereka mahu memperalatkan Sirul bagi  mengaitkan Perdana Menteri Mohd Najib Razak sebagai dalang di sebalik pembunuhan ini walhal PM  sudah bersumpah di masjid Guar Perahu yang mana beliau  tidak mengenali langsung Altantuya !!

Sirul lebih selamat berada di Australia berbanding Malaysia ??  Memangla selamat sebab siapa pun dalam keadaannya seperti tidak akan balik semula .

Sebab apa Australia menjadi  lokasi selamat pilihan Sirul  ?

Selain itu , persoalan yang harus dirungkai sekarang ini selepas ibu Sirul ke Australia ialah dari mana datang DUIT membiayai  mereka ke sana ??

Adakah ini diambil  duit PAS  atau bersumber duit NGO2 hak asasi  yang mendapat dana asing  ??  Nak harapkan duit Mahfuz  memang tak logik la .

Jika melalui dana NGO hak asasi memang ia mungkin tepat   kerana 6  pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) diketuai Rafizi Ramli   pernah ke  Australia dalam usaha mendapatkan sokongan Ahli Parlimen di negara itu mengenai perbicaraan Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung kes liwat II dan Akta Hasutan .

Ini kerana negara itu  begitu  kuat dalam mempejuangkan  isu hak asasi  dan tidak hairanlah pembangkang di Malaysia sering mendapat bantuan sokongan  dari sana untuk  campur tangan  dalam soal undang-undang negara kita   .

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana