KEPADA RAKYAT SELANGOR...JOM KITA UBAH SELANGOR PADA PRU-14 AKAN DATANG..!!

TAK SAMPAI BEBERAPA BULAN MEMEGANG JAWATAN MB SELANGOR,AZMIN ALI SUDAH MEMBATALKAN DUA PROJEK MEGA DI SELANGOR..!!

Selepas membatalkan KIDEX,MB Selangor,Azmin Ali bertindak lebih drastik dengan membatalkan pula projek kedua demi kebajikan rakyat Selangor iaitu Perjanjian Penstrukturan Air Selangor.
Nampaknya MB Azmin Ali ini tunjuk pandai pula membatalkan dua projek yang rakyat harapkan.
KIDEX amat diharapkan oleh oleh penduduk sekitar Damansara dan PJ Lama untuk mengatasi kesesakan lalulintas yang dihadapi mereka setiap hari.

Projek Perjanjian Air ini pula sudah pasti melumpuhkan terus udaha pembinaan Loji Rawatan Air yang baru iaitu Langat 2 bagi mengatasi masalah kekurangan bekalan air yang bakal dihadapi oleh pengguna khususnya di Lembah Klang.

Sufah dua projek untuk kebaikan rakyat Selangor dibatalkan,turut disusuli dengan gelaran kes denggi tertinggi di Malaysia dicatatkan di negeri Selangor,entah apa signifikan tindaka MB Azmin Ali kali ini.

Sudahlah projek mengatasi masalah Denggi gagal dikawal,kini rakyat Selangor terus tertanya-tanya bilakah masalah yang dialami oleh rakyat Selangor akan menemui penghujungnya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana