GAMBAR YANG BUAT MACAI PRONGOK HISTERIA!!





Tu dia mereka makan bersama. Elok je mereka ni. Takde apa pun, inilah masalahnya bila ada puak bodoh nak mampos yang suka menjadi batu api melaga-lagakan pemimpin lama dan baru.
Kenapa boleh jadi macam ni? Apa agaknya nawaitu golongan ini?

Apa pun aku seronok tengok Tun M dan PM bersama. Apa saja isu 1MDB biarlah dijawab oleh 1MDB sendiri. Kita pun mahu membersihkan nama 1MDB ni.

Banyak persoalan yang timbul dan perlukan jawapan. Ini bukan isu Tun M serang PM tapi rakyat nak tahu apa yang sebenarnya dibuat oleh 1MDB.

So ada baiknya dijawab persoalan yang timbul dan bukan menyerang peribadi si tukang tanya soalan. Bukan Tun M yang jadi ancaman tetapi aku lihat golongan batu api ni yang sangat merbahaya adanya
Ada kejutan, ada juga drama dan ada juga pengajaran!

Dua tiga hari ini, sibuk kononnya Mahathir dan Najib bergaduh sampai tak boleh jumpa muka. Tadi pun, dikatakan, Mahathir tak mahu hadir di upacara penutup. Kononnya, Mahathir tidak mahu berganjak dari Langkawi dan LIMA 2015.

Kemudian, datang pula cerita, Mahathir datang dan hadir, tetapi Najib pula tak nampak muka.
Datang lagi cerita dan gambar, Najib dan Khairy Jamaluddin saja yang ada bersama Malik Maidin, tetapi Mahathir tak kelihatan. Ada yang buat cerita kononnya, Mahathir dah balik bila dapat tahu Najib datang.

Tapi akhirnya gambar-gambar yang dihidangkan ini menceritakan perkara sebenar!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana