Gambar Puak Haramjadah Selepas BOTAK KEPALA...

Kalau korang nak tau, cerita pasal adegan membotakkan kepala semalam hanya satu 'Pelan Kontigensi' yang memang sengaja telah dirancang oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu je.

Agenda asal diorang sebenarnya ialah untuk mengadakan Perhimpunan secara besar - besaran dihadapan pintu masuk utama ke bangunan Parlimen seperti yang dilakukan Sabtu lepas.

Kalau hari Sabtu tempoh hari, hanya kutu dan kuman je yang datang menyerikan perhimpunan tersebut sehingga membuatkan syarikat Pasaraya Sogo bertindak untuk memfailkan saman.

Itu membuktikan bahawa perhimpunan yang dianjurkan tu ada jugak la memberikan kesan, walaupun tak banyak. Tapi perkara seperti itu tidak berlaku dihadapan pintu masuk utama ke Parlimen semalam.

Jangan kata kutu dan kuman, hama pun tak hingin datang berhimpun depan pintu masuk utama tu. Yang ada hanya dikalangan puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu sahaja.

Kalau dilihat, jumlah kehadiran yang nak 'bersolidariti' terhadap Si Ketua Penipu tu bukan setakat boleh dikira dengan menggunakan jari tangan. Tapi boleh dikira dengan jari kaki je. Memang Memalukan!!!

Jadi, untuk menutup kemaluan yang telah terdedah, maka terpaksa la puak - puak Pakatan Haramjadah tu membotakkan kepada beberapa orang Ahli Parlimen mereka. Dan rambut tu boleh diorang guna untuk menutup kemaluan masing - masing!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana