Diharap pihak yang berwajib menyiasat dan mengambil tindakan segera ke atas dakwaan ini.

Khabarnya bekas Pengarah Penjara Sg Buloh dan kini Timbalan Komissioner Penjara, Dato Narander Singh larang polis pantau keadaan luar penjara.

Dia telah beri Anwar layanan istimewa seperti dulu dan demonstran di luar uuntuk bakar lilin beri diberi kawasan lebih luas untuk tunjuk perasaan dan bantu tutup lampu untuk beri kessan baik...  

Baca petikan Bulleting Sengal berikut:

Pada 25 Februari lalu, Azmin Ali telah melakukan lawatan ke atas Anwar Ibrahim di Penjara Sungai Buloh dengan menggunakan 'kabel' bernama DATO NARANDER SINGH, yang berjawatan Timbalan Komisioner Penjara. Sekaligus lawatan tersebut telah melanggar peraturan penjara yang menyatakan banduan baru hanya dibenarkan dilawati oleh ahli keluarga sekali dalam tempoh 4 minggu sahaja.

Anwar mula dimasukkan ke penjara pada 10 Februari 2015.

Azmin Ali bukanlah ahli keluarga Anwar Ibrahim dan lawatan oleh ahli keluarganya telah dibuat pada 13 Februari 2015. Sepatutnya sehingga 7 Mac, tiada sebarang lawatan lagi untuk Anwar Ibrahim.

Difahamkan, selepas pertemuan dengan Azmin Ali, Narander Singh bersetuju untuk menempatkan Anwar Ibrahim ke dalam sel 'istimewa' yang dikhaskan untuk pesakit yang menjadi tempat kediamannya sewaktu menjalani hukuman penjara 14 tahun kerana salahguna kuasa dan meliwat bekas pemandu peribadi isterinya. Sel tersebut lebih luas dan lebih privasi manakala sel-sel biasa yang menempatkan Anwar Ibrahim sekarang berkeluasan 12 x 8 kaki.

Dalam sel 'istimewa' itu, Anwar akan dibekalkan dengan katil, kerusi, meja, televisyen, bahkan besar kemungkinan juga telefon bimbit sebagaimana yang diperolehinya dahulu. Sekaligus menepati sebagaimana yang didesak oleh para peguam dan ahli keluarganya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana