BIAR BETUL NI.....HANIPA MAIDIN KENA SEKOLAH DENGAN BEKAS AHLI UMNO!!!

Ketinggian ilmu dan jawatan seseorang itu ternyata tidak mampu untuk membezakan dia dengan orang lain. Belajar je tinggi - tinggi, tapi bodohnya bertingkat - tingkat. Memalukan sungguh!

Biasanya, orang yang belajar tinggi ni, keperibadian dia juga jauh mengatasi orang lain. Tapi tidak bagi seorang yang kini turut bergelar sebagai Ahli Yang Berhormat. Sifat dia tidak berubah.

Bahkan ianya mengalahkan budak yang tak pergi sekolah. Rasanya, budak yang tak pergi sekolah pun pandai hormat pada orang lain, waima dia nak buat teguran kepada mereka secara terbuka.

Itulah gambara jelas kenapa bekas Ahli UMNO merangkap Mantan Timbalan Presiden PAS ni berikan kepada seorang Ahli Yang Berhormat dari kalangan puak - puak Parti Angguk Saja tu.

Kata dia, Si Ahli Yang Berhormat tu perlu hentikan kenyataan yang melabel orang lain sesuka hati demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri supaya keadaan tidak bertambah buruk.

Malah tindakan menggelarkan sesetengah 'Ustaz' didalam PAS sebagai 'Pengampu kepada Presiden' sebelum ini pun tidak akan mengubah keadaan menjadi lebih baik dari sebelumnya.

Sebaliknya, kata Ustaz Nakhaie, tindakan Si Ahli Yang Berhormat tersebut hanya menampakkan budaya PAS yang popular dengan gelaran label - melabelkan orang lain menjelang pemilihan parti.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana