Baru Lah Kita Tahu Siapa Yang Menentangnya.....Hudud Kelantan: Kenali siapa musuh Melayu dan Islam

SETELAH Kerajaan PAS Kelantan bertungkus lumus untuk melaksanakan undang-undang hudud, pelbagai cemuhan dan bangkangan diterima daripada pelbagai pihak, terutama orang kafir, walaupun telah dinyatakan bahawa hudud ini hanya terlaksana ke atas umat Islam sahaja.

Kenapa orang kafir menentangnya? Tidak sedikit pun undang-undang dan hukum hudud ini menganggu kehidupan mereka, bahkan sedikit pun tidak mencampuri urusan agama dan budaya mereka lebih-lebih lagi hanya di Kelantan sahaja. Kenapa mereka bersikap sedemikian?

Kenapa mereka biadab?

Apa yang penting dan perlu difahami oleh umat Islam di Malaysia, terutama bangsa Melayu ialah orang kafir tetap berada di dalam ikatan yang satu. Dalam bahasa Arab disebut sebagai ‘millah wahidah’.

Mereka adalah musuh Allah dan musuh orang mukmin dari dulu hingga kiamath. Peristiwa ini sudah cukup untuk memahami hakikat kafir yang sebenarnya lebih-lebih lagi mereka didalangi Yahudi untuk membuat kerosakan di atas muka bumi ini.

Kalau sekadar mereka tidak beriman dengan Allah, masih ada ruang untuk mengenali dan memahami Islam dan tunduk di bawah pemerintahan Islam. Tetapi, apabila mereka ditunggang dan didalangi oleh Yahudi, maka tidak ada sedikit pun kebaikan untuk bangsa Melayu dan Islam di Malaysia.

Mereka bukan sahaja tidak menerima Malaysia sebagai sebuah negara Islam, walaupun telah termaktub dalam Perlembagaan Negara, tetapi mereka tidak menerima Malaysia sebagai milik bangsa Melayu kerana tonggak Islam di Malaysia adalah bangsa Melayu.

Mereka mahu padam sejarah

Malaysia milik bangsa Melayu. Pada awal kemerdekaan ketika masih lemah dan mengharapkan simpati daripada bangsa Melayu, pimpinan mereka memuji dan memuja bangsa Melayu kerana bangsa Melayu sanggup berkongsi hidup bersama, tetapi setelah mereka kuat, bangsa Melayu dan Islam ingin disingkirkan.

Belum lagi mereka menguasai politik sepenuhnya, keburukan dan kejahatan mereka telah menyerlah. Pembentangan undang-undang hudud di Kelantan telah menunjukkan permusuhan mereka terhadap Melayu dan Islam di Malaysia.

Adakah Melayu masih nyenyak?

Adakah bangsa Melayu masih tidur? Atau dibuai dengan janji-janji kebaikan oleh orang kafir kononnya menunggu kebaikan orang kafir terhadap Islam?

Bangsa Melayu perlu bangkit mempertahankan hak mereka. Hak mereka untuk menentukan hala tuju bangsa, agama dan negara. Bangsa Melayu perlu kembali kepada Islam dan persaudaraan Islam. Bangsa Melayu perlu meletakkan agenda dakwah dan ummah sebagai keutamaan hidup mereka. Jangan jadikan kita bersama dalam kelompok orang kafir, kononnya kita akan kuat bersama orang kafir.

Titik perpisahan

Sudah sampai masanya bangsa Melayu perlu bersepakat dan menjadikan agenda bangsa dan agama keutamaan dalam hidup mereka. Hudud di Kelantan merupakan penanda aras hakikat orang kafir di Malaysia setelah mereka didalangi oleh Yahudi. Kekuatan dan kelemahan bangsa Melayu adalah penentu utama kekuatan dan kelemahan Islam di bumi Malaysia.

Ustaz Sharipudin bin Ab Kadir
YDP Isma Pasir Puteh merangkap YDP Majlis Syura ISMA

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana