Aisyah Tajuddin tampil mohon maaf...Bila Didesak Barulah Nak Minta Maaf

BANGI, 23 Mac – Pengacara BFM, Aisyah Tajuddin (gambar), yang menimbulkan kontroversi selepas sebuah klip video yang didakwa mempertikaikan hukum Allah Taala dimuat naik dalam laman Facebook (FB) minggu lalu, hari ini tampil memohon maaf atas apa yang berlaku.

Beliau melahirkan kekesalan yang amat sangat selepas menyedari klip video berkenaan menimbulkan kemarahan ramai.

“Saya mengambil kesempatan ini untuk meminta maaf bagi nada dan cara penyampaian saya di dalam video tersebut. Saya tiada niat untuk mengherdik.

“Saya tiada niat untuk menghina. Namun, kini saya sedar bahawa ia telah menimbulkan kemarahan. Maka untuk itu, saya benar-benar kesal dan memohon maaf.

“Saya tidak akan pernah, dalam apa-apa keadaan sekali pun, menghina atau mengutuk mana-mana agama apa lagi agama saya sendiri,” katanya dalam satu kenyataan media, hari ini.

Beliau berkata, sejak klip video berkenaan diterbitkan, pelbagai ancaman bunuh dan rogol telah ditujukan kepadanya, keluarga, teman sekerja serta rakan-rakan dan ianya sangat mendukacitakan.

“Mengharungi betapa bahayanya ancaman terhadap keselamatan diri ini merupakan pengalaman yang buruk dan bukan ciri-ciri Malaysia yang saya tahu,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana