Inilah Pemimpinan PAS Yang Tak Sedar Diri Angkuh dan Bongkar

Ibarat macam orang yang "Hidungnya Tak Mancung, Pipi Je Tersorong - Sorong". Memang jenis manusia muka tak malu sungguh puak - puak PAS ni rupanya ye? Angkuh sungguh!

Dalam keadaan diorang dibalun oleh PKR dan DAPigs dalam Pakatan Haramjadah pada ketika ini, puak - puak PAS ni masih lagi nak menunjuk sifat sombong mereka terhadap orang lain.

Dengan nada yang angkuh, Si Pak Berahim tu cuba nak menenangkan jiwa pengikut - pengikut PAS dan menafikan hubungan kerjasama diantara PAS dengan UMNO di Malaysia ni.

Apa yang lebih penting bagi dia ialah untuk kekal dalam Pakatan Haramjadah tu bersama - sama dengan PKR dan DAPigs yang anggap mereka sebagai Pak Angguk Saja. Tak lebih dari itu.

Bahkan mereka juga turut dilabelkan sebagai 'Pengkhianat' kerana menentang agenda perlaksanaan 'Langkah Kajang' serta menolak Presiden PKR untuk menjadi Menteri Besar Selangor.

Pun diorang masih lagi nak kekal bersama dengan PKR dan DAPigs? Pun masih lagi diorang nak tunjuk lagak dan bersikap sombong apabila DAPigs menyarankan agar mereka meninggalkan Pakatan?

Nampak sangat la yang Si Pak Berahim ni tak sedar bahawa pada ketika ini PAS dah jadi macam 'Kera Sumbang'. Nak ke kiri pun takde orang nak. Nak ke kanan diorang pulak yang tak sudi.

Semuanya kerana apa? Kerana nak memperjuangkan kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Diorang ingat, UMNO nak sangat ke bergabung dengan orang yang sombong tak pasal ni?

Jangan mimpi la!!! Kalau PAS rasa diorang mampu nak berdiri atas kaki sendiri tanpa sokongan dan dokongan orang lain, itu diorang punya pasal la!!! Rakyat pun tak peduli dengan orang yang sombong dan angkuh tak tentu arah macam tu!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana