USTADZAH JADIAN TERASA PEDAS ''MASHITAH JANGAN JUAL AGAMA'' TAHU MELOMPAT ABBY NI

Kalau BAB kutuk UMNO tak apa plak ABBY ni...bila terkena pada dirinya sendiri tahu...melompat.

Lihatlah dalam Twetter sebelum ini bukan main lagi kutuk dan menghina UMNO...Sikit sikit kesalahan semuanya UMNO.Maksud Dr Mashitah...artis berhijrah untuk kebaikkan tidak salah...bagus dan baik..yang dipersoalkannya adalah mulut ABBY diatas pentas dan dalam twetter itu.Jangan nak pusing cerita lah ABBY.

Ustadzah Jadian meminta Datuk Dr Mashitah Ibrahim agar tidak menjual agama dengan berdolak dalik dalam isu memperlekeh kewujudan 'ustaz ekspres, ustazah jadian' dalam kalangan artis yang berhijrah dan bersama dengan PAS.

"Saya cuma ingin tahu kenapa artis yang masuk PAS sahaja dikritik kenapa pula mereka yang bersama Umno tidak dipersoalkan," katanya

"Jangan ingat bila duduk di dalam Umno atau kerajaan kita boleh mengeluarkan kenyataan mengikut kehendak diri sendiri, perlu bijak berfikir jangan menjadikan diri kita ini 'bodoh' tanpa kita sedar.

"Mashitah yang dulu selalu bercakap tentang agama, bersopan santun telah hilang apabila sekarang lebih mementingkan jawatan serta kedudukan," tambahnya lagi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana