TERKINI... Wanita Trauma Selepas Kejadian Samun Dan Cubaan R0g0L Di Rumahnya

Sudah lah merompak dan mahu merogol lagi....orang macam dapat tangkap tahulah akibatnya.
 Satu kejadian samun dan cubaan rogol berlaku di sebuah rumah di Lorong Sentosa Wakaf Berangan Sri Aman Pasir Putih. Semasa kejadian terdapat 3 orang di rumah terbabit, mereka di datangi oleh dua penyamun lelaki bermotosikal.Mereka bertindak ganas terus merampas berbagai barangan berharga yang ada pada mangsa serta yang ada di dalam rumah terbabit. Salah seorang mangsa wanita sedang mandi telah di tarik keluar ke ruang tamu, suspek sempat membuka seluar mahu merogol salah seorang mangsa namun hajat nya tidak kesampaian setelah di panggil rakan nya.

Suspek terus bertindak ganas dengan menumbuk muka mangsa dan menoreh dengan pisau yang mengakibat kan kecederaan. Selepas itu suspek terus lari keluar, mangsa yang cedera telah di hantar ke Hospital Tengku Anis mangsa mengalami luka pada bawah mata dan kesan torehan pada pipi. Kes ini telah dirujuk kepada pihak terbabit dan gerakan memburu suspek giat dijalan kan, suspek berbadan kurus dan gambaran wajahnya telah di lakar bagi mengesan suspek. Di bawah merupakan lagi gambar kejadian samun di Pasir Putih.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana