Terdapat 2 kumpulan KOMUNIS pada alaf baru ini....

1. Satu kumpulan sosialis yang mempunyai roh komunis. Kumpulan ini diakui sendiri kewujudannya oleh Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya. Sehingga kini agenda komunisme ada menjadi agenda kumpulan politik ini.. Siapa..? Anda pun tahukan....

2. Mereka ada kumpulan anjing suruhan pada kumpulan pertama. Sedihnya mereka terdiri dari orang melayu (Terutamanya Melayu) & golongan muda belia dalam menjalankan agenda tersirat kumpulan pertama.. Sebab itu dikatakan hanya sebagai anjing suruhan..



Untuk pengetahuan umum, sebuah memorial yang dibina untuk memperingati 18 orang pemimpin Malayan People Anti Japanese Army (MPAJA / PKM) yang dibunuh oleh tentera Jepun akibat pengkhianatan pemimpin kanan mereka sendiri pada 1 September 1942. Di memorial itu terpahat dengan perkataan Hero 1 September.

Terdapat juga sebuah tugu peringatan yang dibina bersebelahan dengan memorial yang pertama tadi yang dipahat dengan perkataan Sebuah monumen memperingati hero-hero Malaya dalam gerakan menentang penaklukan Jepun 1941-1945.


Berikut adalah beberapa kepingan memori manis oleh ahli kumpulan yang saya sebut di memorial BERKENAAN

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana