Tahalluf Siyasi songsang PAS

 Ini bertujuan untuk peringatan kepada ahli-ahli PAS supaya mereka berfikir dengan waras dan tenang, dengan siapakah sebenarnya mereka bersahabat. Dengan siapakah sebenarnya mereka bertahaluf siyasi.

PAS ada Dewan Ulamak Politik PAS, dan mereka perlu merujuk kepada dewan tersebut.  Di atas atau ceramah mereka melaung tentang Islam dan Hudud, tapai dalam masa yang sama mereka bersahabat dengan penentang Islam dan Hudud.  Tidak pernah terdetikkah di hati kita bahawa Perjuangan Apakah ini? Perjuangan kegilaan kuasa atau perjuangan menegakkan Islam? DAP Komunis setiap hari menolak Islam. DAP Komunis setiap hari memperlekehkan Islam dan umatnya, tetapi kenapa PAS masih berpeluk dengan mereka? PKR setiap hari masuk gereja dan menunjangi aktiviti kaum Lut yang Allah sendiri memberi amaran dalam Quran, tetapi PAS masih berpegangan tangan dengan mereka. Perjuangan apakah ini wahai PAS?


Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana