Si Bangang dan Si Bodoh Rafizi Ramli Yang Masih Nak Tunjuk Pandai

Kalau sebut nama Rafizi Ramli, kita akan segera terbayangkan seorang lelaki yang berlagak seperti terlalu pandai dalam pengiraan dan matematik, seringkali menimbulkan isu yang akhirnya membodoh-bodohkan diri sendiri sekaligus meletakkan tahap otak Melayu sepertinya berada di dalam longkang yang fungsinya mengikut jumlah bayaran dan upah yang diterima.

Rafizi Ramli benar-benar memalukan orang Melayu terutama sekali yang bergelar akauntan. Dia mempotretkan dirinya sebagai seorang pemikir kewangan dan ekonomi yang bijak tetapi sebenarnya dia tidak ubah hanyalah burung kakatua yang membaca skrip yang telah disediakan oleh tuan-tuannya terlebih dahulu.

Isu terbaru yang Rafizi Ramli gunakan untuk menunjukkan dia sangat hebat, sangat bijak, sangat pintar dan sangat meyakinkan adalah membabitkan harga minyak petrol dan diesel di Malaysia, terutama selepas Kerajaan memutuskan untuk mengapungkan secara terkawal harga RON95 dan diesel.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana