Saya Tidak Perlu Apologetik Pertahan Kesucian Islam....Admin Sokong 100%

Pemimpinan PAS ada berani buat seperti mana dilakukan oleh Dr Mashitah?Malulah sikit....Kita sebagai Umat Islam patut mempertahankan Islam apabila dicerca oleh bukan Islam.

KUALA LUMPUR 12 Dis - Datuk Dr Mashitah Ibrahim mendakwa dirinya tidak perlu bersikap apologetik kerana kenyataan yang dilontarkan pada Perhimpunan Agung Umno 2014 lalu adalah demi mempertahankan kesucian agama Islam.

Ketua Wanita Umno Baling itu berkata permohonan maaf adalah tidak perlu sebaliknya pemimpin parti politik yang rasis dan chauvinis perlu berbuat demikian.

“Saya tidak ada agenda peribadi dalam membangkitkan soal ini, malah sememangnya sebahagian tugas dan kewajipan.

“Yang perlu mohon maaf ialah sebilangan pemimpin parti yang menyembunyikan kebenaran dan sanggup menggadai maruah Islam hanya kerana inginkan kuasa dan memaki-hamun saudara seagama.

"Yang patut minta maaf ialah pemimpin yang rasis cauvinis yang tidak henti menghina Melayu dan Islam, serta memporak-perandakan kehidupan orang Melayu di Pulau Pinang,” katanya menerusi rencana yang disiarkan Sinar Harian

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana