Moralnya... jangan sesekali bogel depan komputer...Apabila Sedang Online Di Camera Web Atau SKYPE

Ini bukan kes baru... sudah sering disiarkan, jangan berbogol depan komputer, nanti jadi mangsa peras ugut.
Tapi akibat dorongan nafsu, ada lagi kes begini, terbaru melibat seorang kakitangan kerajaan menempah bala apabila tindakannya berbogel di depan kamera web laman sembang bukan saja dirakam kenalan wanitanya, malah turut diugut supaya membayar RM10,000 sebagai cagaran untuk memadamkan bukti rakaman itu.

Kejadian menimpa mangsa berusia 49 tahun itu ketika bersembang menerusi Facebook pada jam 8 pagi kelmarin sebelum menyambung perbualan itu menggunakan laman sembang Skype.

Sumber berkata, kejadian berlaku ketika mangsa berada di sebuah inap desa di bandar ini apabila wanita itu mengarahkannya berbogel di depan kamera web Skype.

“Tanpa mengesyaki sesuatu mencurigakan, mangsa menuruti arahan itu tanpa menyedari perbuatan itu dirakam wanita terbabit. Mangsa baru mengenali suspek yang menggunakan nama ‘Norgen Wang’ sering menghantar mesej selain berbual sebelum hubungan itu berlanjutan kepada perbincangan seks.

“Mungkin terlalu akrab melalui sembang Internet, lelaki terbabit tidak mengesyaki niat jahat wanita itu sehinggalah mendapat tahu aksinya dirakam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana