Menjijikkan..!!! Pasangan Kantoi Diserang Isteri Dalam Keadaan Bogel

CHINA - Isteri yang mengekori suaminya terkejut apabila mendapati suaminya dalam keadaan terlanjang bulat di parkir di sebuah pusat membeli belah.

Isteri juga mendapati suami dan kekasihnya asyik di tempat duduk belakang,, apa yang memeranjatkan beliau adalah apabila mendapat tahu kekasih suami merupakan kakak kembar beliau sendiri.

Suami yang terkejut dengan kehadiran isteri lalu melompat keluar dari dalam kereta dengan keadaan terlanjang, isteri pula masuk ke dalam kereta lalu menghalau kakak kembarnya keluar kereta dalam keadaan terlanjang bulat tanpa seurat benang.Isteri meninggalkan suami dan kakak kembarnya di pusat membeli belah itu dalam keadaan terlanjang bulat. Salah seorang penonton berkata, ianya adalah sangat lucu, dan ramai pengunjung di pusat membeli belah itu menyaksikan dan sempat merakamkan gambar dan video pasangan itu.

Suami menjerit-jerit merayu isterinya membuka kereta namun tidak diendah kan oleh isteri. Isteri kebetulan bakal melahirkan anak kembar memfailkan tuntutan cerai kepada suami.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana