Masyallah Giler Ker Apa.....Ibu muda kunyah tangan bayinya sendiri

CHINA: Seorang ibu muda yang baru melahirkan seorang bayi di China baru-baru ini mengejutkan ramai orang apabila cuba untuk memakan bayinya di hospital.

Li Zhenghua yang berusia 24 tahun dari Shenzhen, China telah ditemui oleh seorang jururawat sedang mengunyah pada lengan bayinya itu tidak lama selepas dia melahirkan bayi malang itu.

Jururawat meminta tolong dan cuba untuk membebaskan bayi daripada ibu. Dia tidak dapat berbuat demikian dengan sendiri. Akhirnya Zhenghua telah diberi ubat penenang oleh seorang doktor dan bayi itu diselamatkan daripada menjadi mangsa perbuatan kejam ibunya sendiri.

Ibu muda itu telah menyebabkan bayinya mengalami lebam yang teruk dilengan dengan kulit yang pecah dan berlumuran darah.

"Nasib baik, doktor berjaya memasukkan sesuatu untuk menghentikan dia menutup gigi dan mengunyah lengan bayinya," kata jurucakap hospital.

"Ia adalah benar-benar mengejutkan, lengan bayi malang itu telah mengalami kecederaan yang teruk dan menderita bukan sahaja lebam berat tetapi pendarahan akibat gigitan."

Tidak mengejutkan Zhenghua kini disyaki mengalami penyakit mental. Ibu muda yang kejam itu telah dipisahkan daripada bayi malang tersebut.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana