Lelaki Melayu Melutut Kepada Lim Eng Guang Demi Rumah

Mohd Fairul 33, yang telah mengundi DAP atas slogan ubah! Inikalilah! telah terpaksa melutut kepada Lim Guan bagi meminta supaya rumah mampu milik dibina bagi orang Melayu.

Melayu Pulau Pinang yang tidak dibenarkan berniaga di kaki lima dan tepi jalan tanpa budi bicara telah menemui jalan buntu apabila hilang punca rezeki, akan tetapi peniaga cina Pulau Pinang tetap dapat berniaga walau diceruk mana sekali pun yang memberi bukti bahawa ini adalah penindasan selepas orang Melayu mengundi DAP.

Dan bagi guru kafa pula, mereka telah dihidangkan RM100 setiap bulan dan ini membawa sentimen kepada guru kafa bahawa kerajaan DAP adalah bagus, seterusnya guru kafa memberikan dakwah kepada orang Melayu Islam supaya bersabar dengan kerajaan DAP kerana DAP ada kebaikkan tersendiri.

Modus operandi:

Guru kafa dapat rm100 > Guru kafa gembira > Guru kafa dakwah kepada orang ramai DAP baik > orang awam yang sentiasa ditekan DAP terpaksa bersabar kerana agamawan nasihatkan ada kebaikan > Guru kafa gembira terima duit > orang awam ditekan sambil menunggu kebaikkan DAP yang Guru kafa nyatakan > ulang step 1 semula.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana