Ingatkan Hebat Sangat Geng @OccupyUM Baru Sekejap Pasang Khemah Mahu Ditarik Balik Dong?

Kusangka panas sampai ke petang, baru gerimis sedikit sudah mahu cabut lari? Macam mana Negara hendak harapkan mereka pertahankan tanahair. Baru beberapa hari memasang khemah untuk menunjukkan rasa protes terhadap pengurusan Universiti Malaya yang mengantung 8 orang balaci KETUM Anwar Ibrahim, tup tup semalam mereka telah mengeluarkan kenyataan menarik diri.

Alasan yang diberikan adalah mereka ingin membawa kes berkenaan ke mahkamah. Hendak membawa ke mahkamah ka, hendak membawa ke Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu ka, kenapa hendak hentikan perkhemahan 'OccupyUM'? Teruskanlah memasang khemah-khemah di atas jalanraya itu dan duduklah selama bertahun-tahun. Tak tahan dengan panas dan hujan?

Orang berkhemah dalam hutan, yang awak bodoh pergi berkhemah atas jalan raya yang panas tu kenapa? Kalau nak tahu betapa bangang dan keanak-anakan pelajar-pelajar UM ini (tidak layak dipanggil mahasiswa), lihatlah posting terakhir yang CTS sertakan di bawah. Biadap dan sungguh kurang ajar bila bertanya kepada Perdana Menteri, "Dato Seri bila lagi?"

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana