APA KESUDAHAN DRAMA PEMBATALAN PASPORT ALVIN TAN?

Kementerian Dalam Negeri menerusi Jabatan Imigresen dah pun membatalkan pasport antarabangsa Alvin Tan, blogger lucah yg telah melarikan diri ke Amerika Syarikat kerana takut dengan tindakan undang2.

Selepas melarikan diri ke Amerika Syarikat, Alvin Tan dengan penuh lagak mengecam, mengutuk dan memaki hamun sesiapa sahaja yg disukainya terutama sekali Ketua Polis Negara, pemimpin UMNO dan Sultan-Sultan Melayu.

Dari semasa ke semasa pelbagai ugutan yg dibuat ke atas Alvin Tan, namun tidak satu pun yg benar2 menakutkannya. Bahkan Alvin Tan terus mengejek2 dan mencabar pihak berkuasa di negara ini agar mengambil tindakan ke atasnya.

Siapa yang berada di belakang Alvin Tan sehingga dia jadi begitu berani?

Sampai hari ini, ramai yg masih menanti2kan tindakan selanjutnya dari Kementerian Dalam Negeri dan Zahid Hamidi sendiri.

Alvin Tan sudah tentu akan berusaha sedaya mungkin untuk tidak balik ke Malaysia bagi berhadapan dengan tindakan undang2 ...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana