HADI BAKAL TERSINGKIR DALAM MUKTAMAR PAS AKAN DATANG...TANDA BERAKHIRNYA KEPIMPINAN ULAMA...

Presiden PASMA; Pahlol Razi telah memberikan beberapa hint atau petunjuk bahawa kepimpinan ulama yang belajar ilmu agama secara bersanad akan berakhir tak lama lagi.

Presiden PASMA itu juga menyatakan Hadi Awang bukanlah Presiden PAS seumur hidup dengan kata lain secara tersirat dia boleh ditumbangkan atau digantung bahkan boleh disingkirkan dari parti PAS sendiri.

Mungkin kita masih ingat di kala arwah Ustaz Azizan; mantan Menteri Besar Kedah masih hidup, Pahlol Razi adalah dalang utama menjadi duri dalam daging kepimpinan ulama di Kedah.

Hingga arwah merajuk dan terasa hati dengan tindakan Pahlol Razi dan juak-juaknya yang getik nak rampas kepimpinan MB kedah.

Kemelut dalaman perebutan kuasa MB di Kedah menyebabkan PAS tumpas di negeri jelapang padi itu.

Setelah PAS tewas, Pahlol terus mengkritik arwah hingga membawa kepada sakit berpanjangan, malang sekali bila kaki arwah terpaksa dipotong akibat komplikasi serius kencing manis, geng-geng Pahlol terus mengatakan ia kifarah akibat dosa-dosa arwah Ustaz Azizan mentadbir Kedah.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana