Guru Agama Cuba Liwat Pelajar Ditahan Polis...Tapi Kalau Mamat tu?Apa Bezanya...

Jangan ingat berkopiah tiada nafsu dan tidak disangka sangka boleh berlaku perkara ini.Si KETUM tu...ramai dikalangan penyokongnya tidak percayai semuanya ini....kerana Si KETUM orang yang kuat beragama....

KOTA BHARU 3 Nov - Seorang guru agama berusia 33 tahun ditahan polis selepas didakwa cuba meliwat murid tahun tiga di sekolahnya, di Chicha di sini, kelmarin.

Kejadian pada 30 Oktober lalu itu terbongkar selepas ibu mangsa mengesyaki sesuatu yang tidak kena terhadap anaknya kerana pulang lewat malam dengan bau harum minyak wangi melekat di badan.

Wanita berusia 30 tahun itu menyoal anaknya itu sebelum kanak-kanak berusia 9 tahun itu menceritakan kejadian dia diliwat seorang ustaz yang mengajar di sekolahnya.

Suspek sebelum itu pergi ke rumah mangsa pada jam 8 malam dan mengambilnya untuk dibawa bersiar-siar di Pasar Malam Wakaf Che Yeh. Suspek kemudiannya membawa mangsa pulang ke rumah sewanya di Chicha dan didakwa meliwat kanak-kanak terbabit.

Mangsa hanya dihantar pulang pada jam 1.30 pagi. Selepas menceritakan kejadian itu, ibu mangsa membawa anak sulung daripada tiga beradik itu ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) untuk pemeriksaan dan membuat laporan di Balai Polis Tawang, Bachok.

Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner, Rohaimi Md Isa berkata, guru agama terbabit ditahan untuk siasatan lanjut.

“Suspek yang telah berkahwin dan mempunyai tiga anak itu ditahan ketika berada di kantin sekolah.

"Laporan awal pihak hospital bagaimanapun mendapati tiada kesan koyakan pada dubur mangsa, namun suspek sendiri mengaku ada melakukan sesuatu (cabul) ke atas mangsa.

“Polis masih siasat kes ini termasuk dakwaan mangsa disuruh menghisap beberapa batang rokok sebelum dicabul. Suspek direman hingga 7 November ini,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana