DNA ANWAR DI TEMUI#ANWAR MULA TUDUH SHAFEE UPAHAN UMNO

Punca sebenar Anwar Ibrahim tidak mahu memberikan DNA nya untuk disiasat sudah dikenalpasti apabila contoh DNA yang diambil pada sebatang berus gigi, sehelai tuala Good Morning dan sebotol bekas air mineral kosong kepunyaan Anwar adalah sama dengan rektrum yang berada dalam dubur Saiful. Menurut Shafee Anwar Ibrahim telah diminta untuk memberikan DNA tetapi malangnya dia enggan untuk berkerjasama dan pihak polis terpaksa menahan beliau sehari dalam lokap. Pihak polis tidak memaksa beliau setelah beliau enggan memberikan DNA untuk disiasat.

Sewaktu dalam lokap Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur pihak polis telah berjaya mendapatkan DNA melalui berus gigi, sehelai tuala Good Morning dan sebotol bekas air mineral kosong. Sementara itu Anwar Ibrahim yang memberi kenyataan kepada media sebentar tadi terus menyerang peribadi Tan Sri Muhammad Shafee kononnya Shafee diupah oleh UMNO. Beliau mendakwa ini semua hanyalah mainan politik UMNO yang mahu beliau dipenjara. Apabila ditanya kenapa beliau enggan memberi DNA, Anwar Ibrahim terus meninggalkan wartawan tanpa sebarang jawapan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana