CARA RETORIK DAP DIKESAN DI PULAU PINANG

DAP nampaknya cuba pula nak tunjukkan bahawa mereka telus dalam pemerintahan dengan mengadakan usul kononnya jawatan Ketua Menteri dihadkan hanya untuk 2 penggal

Usul ini sudah pastinya ditolak oleh DAP sendiri kerana yang menjadi Ketua Menteri sekarang ialah Guan Eng dan jika DAP benar benar telus dengan usul berkenaan cuba ianya disokong tanpa bahas, apa reaksi Guan Eng agaknya kan.

Dengan taktik sebegini, DAP akan mengatakan bahawa mereka lebih serius dalam melaksanakan tranformasi tetapi ADUN sendiri tidak bersetuju dan ini juga sebenarnya adalah jalan untuk menunjukkan kepada rakyat bahawa kononnya Guan Eng bukanlah gila kuasa.

Yang mencadang ADUN dari DAP dan yang menolak juga dari DAP, permainan wayang kulit puak puak ni cuba nak tonjolkan nampaknya.

Sudah sudah lah, DAP secara terang menipu rakyat Pulau Pinang dan rasanya semua orang dah nampak bagaimana permainan DAP sebelum ni.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana