Biar Betul Ni....AMK Akan Bertempur Untuk Halang Anwar Daripada Dibawa Ke Penjara!

Perancangan menerusi mesyuarat tertutup pada 25 Oktober di Bilik Mesyuarat Mawar, Dewan Sivik, Majlis Perbandaran Petaling Jaya yang dipengerusikan oleh Tian Chua, terdedah lagi. Jikalau sebelum ini, pemberi maklumat menyalurkan rancangan yang akan dibuat pada 28 dan 29 Oktober, tetapi kali ini, penyumber mendedahkan satu lagi perancangan jahat yang dibuat oleh PKR.

Khairul Anwar Zainuddin atau lebih dikenali sebagai Jonah, suatu ketika dahulu merupakan Ketua AMK Selangor telah ditugaskan untuk melaksanakan satu rancangan yang lebih ekstrim dan jahat memandangkan tugasan pada 28 dan 29 Oktober gagal dilaksanakan dengan jayanya.

Berdasarkan maklumat yang kami terima, AMK sedang mengatur perancangan membuat halangan semasa hakim membacakan keputusan hukuman ke atas Anwar Ibrahim.

Jonah akan mengetuai sepasukan AMK yang akan menimbulkan huru-hara setelah satu lagi kumpulan yang belum lagi diketahui siapa ketuanya tetapi dipercayai Tian Chua sendiri, akan membuat provokasi dan mengganggu anggota-anggota polis yang bertugas.

Pasukan AMK yang dipimpin oleh Jonah akan bertempur dengan pihak polis untuk menghalang Anwar Ibrahim daripada dibawa ke penjara. Kumpulan provokasi kedua pula akan selepas 'mengganggu dan menyibukkan polis' dengan serangan kumpulan yang diketuai oleh Jonah, akan menghalang laluan yang akan digunakan oleh pihak berkuasa bagi membawa Anwar ke penjara.

Manakala kumpulan penyokong yang lain, yang sekarang ini sedang giat dikumpulkan menjelang tempoh 96 jam, akan dikumpulkan di hadapan Istana Kehakiman untuk menimbulkan kekecohan selain mengalihkan perhatian daripada gangguan yang dibuat oleh kumpulan provokasi pertama dan kumpulan provokasi kedua yang mempunyai 'tugas' lebih besar.

Berdasarkan maklumat yang sama, AMK Johor sudah berjanji akan menghantar sebuah bas yang dipenuhi penyokong. Begitu juga dengan AMK Perak manakala AMK Selangor akan menghantar dua buah bas dan AMK Wilayah Persekutuan pula sebuah bas.

Jonah didedahkan sebagai ketua dan perancang utama pada provokasi terbaru dan terakhir nanti.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana