BANJIR KEDUA KAJANG : WAN AZIZAH SALAHKAN MB AZMIN...ITULAH PR KERJANYA

Kejadian Banjir Kilat yang melanda Kajang kali kedua dalam tempoh 2 bulan telah mengakibatkan kemarahan kepada penduduk Kajang. Mereka sudah tidak tahan. Bisnes mereka hancur. Barang jualan rosak. Kenderaan rosak. Semuanya perlu diganti segera.

Beberapa penduduk yang ditemui meluahkan kemarahan mereka. Kamarudin seorang peniaga berkata, "Mana Azizah, sudah dua kali banjir kilat apa dia buat? Sama saja laki dia, cakap retorik janji bulan bintang, apa pun tak boleh buat. Siapa mahu ganti kereta saya rosak terok?" Sungguh marah pak cik Kamarudin.

Di sebelahnya, seorang mak cik menyampuk, "menyesal saya mengundi PKR, apapun dia tak boleh buat, kalau dia ada depan mak cik ne saya suruh dia duduk rumah jaga cucu. Ini tempat saya berniaga hanyut, dulu pun begini juga, dia datang janji janji janji janji janji. Ayam mati punya YB".

Dalam pada itu, blogger-blogger upahan Azizah menyerang MB Azmin kononnya tidak turun membantu dan duduk di ofis sahaja.

Dijangka penduduk Kajang tidak mampu berdepan Banjir Ketiga yang dijangka berlaku bila-bila masa.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana