Azwan Ali ‘naik angin’ gambar bertudung diputar belit....Sendiri Mahu Ingatlah

Azwan Ali hari ini telah berang dan naik angin dengan blogger-blogger yang tidak bertanggungjawab kerana memutar belitkan fakta kejadian sebenar kenapa dia memakai tudung.

Seperti gambar di atas  menunjukkan Azwan Ali menggayakan wajah hijab selebriti seperti Yuna, Fara Fauzana dan Neelofa. Dia mengegaskan apa yang dibuat itu bukan untuk mana-mana produk makanan tetapi hanya untuk projek peribadi

“Kepada haters, biarkan mereka menyalak dan terus mereput. Tetapi tolong sedar dan muhasabah diri sebelum mereka semua rentung terbakar dek kerana memfitnah Azwan Ali.
“Mereka (blogger) sengaja mahu memperbesarkan berita ini kerana perkara ini sedang menjadi isu semasa tetapi mereka tiada pun mengutuk aktor lelaki yang memakai tudung dalam filem baru ini dan juga menjadi sotong dalam drama yang sedang disiarkan sekarang.

“Ini semua kerja blogger yang tidak takut azab api neraka sehingga sanggup fitnah serta mengaitkan politik dan Azmin Ali dalam hal ini. MB Selangor tidak mahu buang masa melayan hal ini kerana dia ada lagi banyak isu rakyat yang patut diutamakan.

“Aku pakai perempuan bertudung untuk berlakon muka aku sebiji perempuan, yang penting tak hodoh. Why bother?,” antara petikan ungkapan panas daripada Azwan Ali ketika ditemubual melalui telefon sebentar tadi.

Azwan meluahkan rasa kesal dengan komen-komen di lama sosial yang menghina beliau dan segala tuduhan tersebut adaah tidak benar dan fitnah sedangkan ramai lelaki diluar sana berpakaian perempuan tidak dipersoalkan, lapor Siakapkeli.com.my

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana