Anwar Patut Cermin Diri Sebelum Mengata Najib...ANWAR LAGI MUNAFIK

KALAU Anwar ni bagus sangat, tak flip flop, sudah pasti pada saat artikel ini ditulis, dia sedang berehat bersama anak cucu di rumah kerana sudah bersara bila kalah PRU13 yang lepas seperti mana yang dia janjikan dulu.
Masalahnya, dia pun tak tunai janji juga sebab itu dia masih aktif sehingga sekarang. Tapi itu masih tak mengapa lah lagi, janganlah mengatakan orang lain flip flop pulak bila awak pun lebih kurang itu juga orangnya.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bukan flip flop tapi beliau ikut suara majoriti rakyat yang mahu Akta itu dikekalkan. Anwar mewakili minoriti dalam parlimen, tak layak nak persoal keputusan kerajaan yang dikuasai BN.

Keputusan seperti ini tak perlu buat pungutan suara sebab ketika janji dibuat pada 2012, senarionya jauh berbeza dengan sekarang. Keputusan PRU13 menunjukkan rakyat sokong manifesto BN yang di dalamnya tidak terdapat janji untuk menghapuskan Akta Hasutan.

Yang pembangkang tulis nak hapus Akta Hasutan, kalah!!! Itu logik mudah kenapa kita perlu sokong keputusan Perdana Menteri kekalkan Akta tersebut.

Anwar hirup-hirup lah udara kebebasan ini sementara boleh. Toksah sibuk hal lain ya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana