Ustaz pun ada minum arak.., apa nak heran dengan sentuh anjing.. - Nuar Berahim

Betul ke ada ustaz yang minum arak seperti yang didakwa oleh Ketua Umum Pakatan didalam ceramahnya semalam? Anwar kata, rakyat Malaysia tak patut kecoh sangat bila ada yang anjurkan program sentuh anjing.. Anwar cakap.., perkara tu bukan isu besar untuk dikecohkan..

Menurut Anwar, selain dari ramai org melayu yang minum arak serta anak Menteri yang buat projek berkaitan dengan arak.., ustaz pun ada yang minum juga..

Rasanya Anwar tak akan berbohong pasal ni.. Takkan lah Anwar saja nak fitnah Ustaz kot.. Dan mesti Anwar ada bukti-bukti kukuh untuk menguatkan dakwaan beliau bahawa ada Ustaz yang minum arak tu kann..

Dan betul juga cakap Anwar.. Kenapa kita nak kecoh-kecoh pasal sentuh anjing tu.. Bukan ke sentuh anjing tak berdosa dan boleh disamak? Yang berdosa dan tak boleh disamak adalah kalau kita sentuh Chinadoll je.. Kalau peluk Chinadoll pun dosa sama jugak macam setakat sentuh..

Tapi kalau bercengkerama dengan Chinadoll macam dalam satu video mirip Anwar dulu tu.., dosanya lain pulak.. Kena minta pencerahan dari Dr Maza berkenaan hal ni sebab Dr Maza tu arif dalam banyak perkara.. Dr Maza bukan setakat pandai dalam bab hukum pegang anjing je tauu..

Sama lah jugak dosanya kalau cuma setakat ringan-ringan bersentuhan alat kelamin macam dalam video mirip Azmin dalam toilet dulu tu.. Lagi besar dosanya kalau nak dibandingkan dnegan dosa sentuh anjing tauu..

Pun sama jugak dengan perlakuan ganas sepasang insan separuh umur mengawan didalam video mirip dengan Setiausaha agung PAS Mustafa Ali.. Sentuh anjing dosanya lagi kecil dari dosa dua individu dalam video tu ye..

Kesimpulannya.., sama ada betul atau tak dakwaan Anwar berkenaan ada Ustaz yang minum arak tu, terpulanglah pada Anwar untuk buktikannya.. Dan saranan Anwar yang mahu rakyat Malaysia jangan kecoh sangat pasal isu sentuh anjing pulak.., ada benarnya disitu pandangan Anwar..

Elok lah kita semua tumpukan je pada kes penghakiman Anwar yang tak berapa lama lagi akan tiba.. Kalau didapati bersalah.., maka masuk lah Anwar ke penjara.. Dan kalau mahkamah kata Anwar tak bersalah.., mungkin ada harapan kot untuk Anwar jadi PM Malaysia..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana