SENDIRI BIKIN, SENDIRI BENTANG, SENDIRI KATA TAK LENGKAP!!!

Inilah kerja PANDIR namanya. Sendiri buat, sendiri pulak mengaku kata Bajet yang diorang buat tu tak lengkap dan menyeluruh. Hanya orang BODOH je buat kerja gitu.

Tapi, mengkala nak mengaku diorang tu BODOH, jangan harap la. Dah tentu ada saja alasan yang akan diberikan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu kepada rakyat.

Dengan harapan, alasan yang diberikan tu dapat la nak memperBODOHkan rakyat seperti mana BODOHNYA diri mereka sendiri. Tidak lebih dan tidak kurang dari itu.

Dalam satu kenyataan yang dibuat sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu mengakui bahawa Bajet yang diorang buat sebelum ini masih tidak lengkap.

Tetapi pada masa yang sama, diorang salahkan orang lain kerana sengaja nak mengutuk Bajet yang dibuat itu demi untuk menutup kesalahan diri mereka sendiri.

Katanya, belanjawan yang diorang buat tu bukan la satu belanjawan yang sempurna dan ianya tidak lengkap dari segala sudut peruntukan perbelanjaan yang sebenar.
"Belanjawan pakatan kali ini bukanlah satu belanjawan yang lengkap...ada perkara-perkara yang kami tidak bawa di dalam belanjawan kali ini.

"Jadi maafkan kami kalau tak menyentuh berkenaan OKU (orang kelainan upaya) atau lain-lain lagi sebab nanti akan ada pihak yang serang kami," katanya pada sidang media di bangunan Parlimen di sini.
Selain itu, Si Rafizi pulak menyatakan bahawa belanjawan yang dibuat oleh Pakatan Haramjadah tu tidak melibatkan perbelanjaan operasi dan pentadbiran Kerajaan.

Dalam erti kata lainnya, apa yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu hanya satu tindakan yang sia - sia dan buang masa. Ianya hanya sekadar untuk memperolokkan orang lain dan memang tidak mendatangkan faedah lansung!!! Kalau dah dasar PENIPU tu, PENIPU la jugak!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana