Saya Di Tuntut Minta Maaf Pada Dap – Iszuree

Hari ini Bendahari Pas Pulau Pinang yang dipecat oleh Dap sebagai Ahli Majlis bertanya  di FB patutkah beliau minta maaf.
Iszuree yang sebelum ini mengkritik kerajaan Dap semasa muktamar telah dipecat serta merta dari jawatan ahli majlis MPPP. Kemuda beliau dipertankan oleh Ketua Pemuda Pas Negeri dan juga Mazlan Aliman AJK Pas Pusat.
Nada berubah selepas disergah Dap? Atau kebulur mahukan kembali jawatan sebagai ahli majlis?
Beginilah Iszure,Pisau rasakan jika adalah lebih baik minta maaf kepada kerajaan Dap memandangkan hanya Dap sahaja yang dapat membantu rakyat kerana ketua menterinya cukup amanah dan prihatin.
Tahukah Iszuree ,Lim Guan Eng makamnys cukup tinggi hingga diangkat Tok Guru Nik Aziz sebagai Khalifah Abdul Aziz.Sebagai pemimpim bawahan Iszuree tidak patut mengkritik Lim Guan Eng.
Tahukah sejak Lim Guan Eng jadi Ketua Menteri seluruh surau surau dan masjid menjadi mewah dan terjaga cukup rapi! Puluhan juta wang ditabur tak terbayang oleh umat Islam Pulau Pinang sebelum ini semasa zaman BN.
Lim Guan Eng juga makan nasi guna tangan dan duduk bersila..mana ada pemimpin Dap zuhud sebegitu jika nak dibandingkan dengan sesetengah pemimpin Pas .
Beginilah.. Pisau sarankan Iszuree pergi melutut dan minta maaf.. Pisau percaya pemimpin berjiwa besar semulia Lim Guan Eng pasti akan memaafkan Iszuree malah dosa Iszuree terhadap Dap akan terampun.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana