PERSERTA PEHIMPUNAN DIBAYAR RM500?

 Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mendakwa individu yg menyertai perhimpunan LBGT dihadapan Kompleks Mahkamah Putrajaya pd hari ini dan esok akan menerima RM200 dan RM500 setiap seorang.

Presiden JMM Azwanddin Hamzah (gambar) mendakwa mana2 individu yg dtg dari Kuala Lumpur dan Selangor akan dibayar RM300 manakala mereka yg dari luar kawasan berkenaan dibayar RM500 setiap seorang bagi menyertai perhimpunan itu.

Dakwanya,Ketua2 JMM diperingkat negeri merupakan antara yg menerima tawaran tersebut drp satu pihak yg belum boleh didedahkan identiti mereka.

Cara mereka menawarkan kpd kumpulan yg disasarkan mudah sahaja,Ketua drp kumpulan berkenaan akan mengeluarkan sejumlah wang yg banyak kpd mana2 individu yg dipercayai dan berharap individu tersebut dpt mengumpul seberapa ramai orang dgn setiap seorang dibayar RM300 dan RM500.

Kumpulan itu yg bertindak sebagai penganjur itu tidak menyebut perhimpunan tersebut utk tujuan apa.Tetapi saya percaya perhimpunan itu adalah utk menyokong LBGT,ini berdasarkan bukti yg lami terima termasuk baju T yg telah disediakan oleh penganjur,

beliau mendakwa,melihat kpd tawaran kumpulan berkenaan yg sanggup mengeluarkan sejumlah wang yg amat besar,jelas menunjukkan mereka amat terdesak utk mengadakan perhimpunan itu.

Azwanddin Hamzah berkata,meskipun ahli-ahlinya menerima tawaran berkenaan,beliau telah menasihati mereka supaya tidak sesekali hadir pd perhimpunan tersebut termasuk tidak melayani tawaran itu.

Beliau juga mendakwa,penganjur perhimpunan itu seolah-olah mahu mengaburi mata kumpulan yg disasarkan apabila tidak menonjolkan identiti sebenar selain tidak juga menyatakan mereka mewakili pertubuhan tertentu sebaliknya hanya bergerak sebagai sukarela perhimpunan.

Kumpulan...terbabit sangat agresif dlm membuat tawaran.Mereka menjanjikan mana2 individu yg boleh dtg menaiki kenderaan sendiri dgn membawa tiga orang lagi rakan akan dibayar RM2,000.Apa yg mereka lakukan seolah-olah duit itu tidak penting tetapi kehadiran lebih utama,kerana itu saya katakan mereka sangat terdesak..!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana